2014. július 15., kedd

Sziasztok! A következő rész Dávid szemszögéből íródott. Ha tetszik , kérlek ne felejtsetek el feliratkozni, hogy minél előbb tudjátok, ha új rész kerül fel. A kommenteket is szívesen várom. Remélem tetszik! Puszi nektek :*


4.fejezet
Akarlak is meg nem is

(Dávid szemszögéből)
Dühösen nyomtam az arcom a párnába , miután az öklömmel belebokszoltam. Hihetetlen mértékű düh tombolt bennem , pedig semmi okom nem volt rá . Nem is ismertem ezt a csajt , de valami olyan mértékű vonzódást éreztem iránta , amit még soha életemben. Mikor először megláttam elbűvölt. Nem olyan volt , mint ahogy Gréta beállította . Persze jó nő volt, nem is akármennyire , de egy picsogó drámakirálynőre számítottam a történetek alapján. Erre ott állt velem szembe , csodás hosszú barna hajával , tízpontos alakjával és azzal a hatalmas szájával amit nem félt jártatni.
Bejött a tűzről pattantsága . Semmi megjátszást nem tapasztaltam a viselkedésében és ez a sok cicababa után egészen üdítően hatott.
Még azt is felajánlottam , hogy segítek neki matekból, de visszautasított. Bevallom ez csak még jobban feltüzelt.
Amikor ma este odaültem mellé úgy látszott kissé megtört a jég , amit nyilván az alkohol segített elő , de egyáltalán nem bántam. Aranyos volt velem . Minden jól ment míg meg nem jelent az srác. Uram atyám , de felképeltem volna. Mikor pedig hallottam , hogy miről beszélgetnek nem tudtam kontrollálni magam. Tuti az exe volt, akivel újra fel akarják melegíteni a kapcsolatot. Nekem erre nincs szükségem , én nem akarok búfelejtő pótlék lenni . Tuti csak arra lennék jó, hogy féltékennyé tegyen vele, utána meg kidobna. Bár nem tűnik olyannak , de nem tudhatom.
Francba..Ki kell vernem minél előbb a fejemből őt.
Úgy döntöttem vissza megyek a kocsmába és úgy teszek , mintha semmi sem történt volna. Mikor beléptem láttam , hogy Bambiék már nem a mi asztalunknál ülnek , hanem egy másiknál és az pasi is ott ül velük.
Nyugodj le Dávid . –ismételgettem magamban, majd visszaültem Gergőékhez .
Ott volt az asztalnál Tina is akinek tetszettem , ezt tudtam jól, de igazi cicababa volt olyan akit mostanában próbáltam kerülni. Persze őt ez nem érdekelte túlságosan. Odanyomult mellém.
-Dávidka –kezdte nyafogós hangon , amitől felállt a szőr a hátamon.
-Kérlek ne hívj így –mondtam neki kissé ingerülten
-Mi van veled és Biankával ? Láttam , hogy egészen jól elszórakoztatok , míg meg nem jelent Ádám .
- Ismered ?
- Kicsit. Mikor tavaly együtt voltak , eljöttek néhány buliba . Bár javarészt csak smároltak valamelyik sarokban.-éreztem a hangjában a megvetést.
- Miért mentek szét ? –puhatolóztam tovább
- Nem tudok pontos infókat, de azt hiszem semmi komoly oka nem volt, csak rossz volt az időzítés , mindketten mást akartak az élettől és egymástól. De ahogy látom, most újra kezdik. - mutatott arra a fejével , ahol az a kettő már túl közel ült egymáshoz.
Felment bennem a pumpa. Nagyon.
-Nem hívsz meg egy italra ? –kérdezte Tina én pedig beleegyeztem .
Rá sem hederítettem Bambiékra miközben elmentem mellettük , de szinte éreztem a szúrós tekinteteket a hátamon.
A bárpultnál álltunk Tinával a harmadik feles után és ő egyre közelebb tolta hozzám a felpolcolt melleit , kezét pedig a bicepszemen nyugtatta .
Untam ezt a csajt nagyon ,mert minden mű volt rajta. A szőke haja, a műkörme még a nevetése is. De menekülni akartam . A gondjaim elől. És az elől , hogy csak az lány nem lehet az enyém akit én akarok.
Bettina közelebb férkőzött éreztem a túl édes illatát .
Megcsókolt. A szájfénye ragadós volt , de visszacsókoltam. Megpróbáltam érezni valamit , de nem ment. Olyan volt, mintha egy darab műanyagot csókolnék . Abbahagytam.
Hirtelen összeakadt a pillantásom Bambiéval. Úgy nézett ki mint akit gyomron vágtak, de szerintem én is hasonlóan festettem.
-Ez fincsi volt-mondta Tina –Nem folytatjuk nálam ?

-Bocsi , de nem , túl sokat ittam . –próbáltam mentegetni magam , de még én sem hittem el amit mondtam 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése