2014. július 21., hétfő

5.fejezet
Ne csak nézz, láss

Bambi szemszöge:
Őket figyeltem a pultnál , miközben Ádám folyamatosan hozzám beszélt. Legszívesebben felpofoztam volna, hogy továbbálljon de nem volt hozzá elég lelki erőm, főleg miután láttam , hogy Dávid megcsókolja Tinát. A gyomrom liftezett és a torkomban éreztem a tequilát amit nem rég ittam meg. Dávid otthagyta a csajt a pultnál és visszaült Gergőékhez. Nekem ki kellett rohannom a mosdóba.
Egy kiadós hányás után szóltam Grétinek , hogy haza megyek. Velem akart jönni , de mondtam , hogy semmi szükség nincs rá , mert Bence már felajánlotta , hogy elkísér.
Teljese jól voltam fizikailag , csak a lelkemnek volt szüksége Bence támogatására.
-Mi a baj Bambi ? El vagy kenődve –nézett rám aggodalmas tekintettel és végigsimított a hátamon.
-Semmi , csak nem igazán jönnek össze nekem mostanában a dolgok.
-Nem vagy vele egyedül , de mégis mi bánt ?Ádám ?
Kifújtam egy hatalmas adag levegőt és felkészültem,hogy elmondjam az igazat.Valakinek ki kellett öntenem a szívem.
- Vele is kapcsolatos. De főleg Dávid miatt..Meglátott vele és egyből rosszra gondolt, persze Ádám és adta alá a lovat. Utána pedig a fejemhez vágta, hogy kezdtek visszatérni a régi ,
pasizós önmagamhoz.
-Ő erről honnan tud ?
-Részeg Grétától- fintorogtam. Gyűlöltem mikor valaki felhozta múltamnak ezen szeletét . Mindenki azt hitte , hogy egy pasifaló voltam, közben pedig senki sem akart engem eléggé. Szomorú.
-Figyelj , szerintem beszélj vele. De ne bizonygass neki semmit , az elrontja a dolgokat. Mondd el , hogy Ádámmal nincs semmi és nem szeretnéd, ha ez által ítélne meg. Rendben ?
-Tudod milyen könnyű ez így fejben elgondolni , aztán milyen iszonyúan nehéz összeszedni a bátorságot hozzá ?
-Persze, hogy tudom –ölelt át , már a kollégium előtt. –De ha valamit el szeretnél érni az életben , bátornak kell lenned. Nem lehet csak úgy feladni , ha akadályba ütközöl, harcolni kell.
-Köszönök mindent Bence , jó barát vagy.Aludj jól –köszöntem el tőle aztán hívtam a liftet.
Alig aludtam egy szemhunyásnyit az éjjel . Folyamatosan azt a képet játszottam le a fejemben ahogy Dávid és Tina smárolnak. Rossz érzés járta át az egész testem . Sírni tudtam volna , de nem akartam. Hajnali négykor hallottam ahogy Gréti megjön, azt hittem egyből lefekszik , de ehelyett odajött az ágyam mellé és felkeltett.
- Bambi kelj fel !Légyszi !
- Mi a baj ? – nyöszögtem álmos hangon
- Nagy hülyeséget csináltam
- Mégis mit ?
- Csókolóztam Gergővel
-Hogymi ? De hát.
-..Barátnője van , tudom- fejezte be helyettem a mondatot. -Mégsem tudtam megállni. Nagyon régóta tetszik nekem , de nem mertem elmondani. Féltem az érzéseimtől. Nem hittem , hogy ő is ugyanígy érez, de igen. Csak megtörtént. De most nem tűnik helyesnek.
- Mert nem is az –mondtam neki őszintén. Mindig megmondtuk egymásnak, hogy mit gondolunk valójában. És ez a szituáció nem volt kóser akárhogy is néztük.
- Reméltem , hogy nem ezt mondod-sóhajtott aztán befeküdt mellém- De azt hiszem szerelmes vagyok belé és ez a csók elindított egy lavinát.
-Meg kell beszélnetek holnap , vagyis ma –javítottam ki magam
-Ahogy neked és Dávidnak is-pillantott rám a takaró alól
-Olyan szerencsétlenek vagyunk-zártam le a témát aztán átöleltem Grétit és álomba zuhantunk.
Verőfényes vasárnapra ébredtünk Grétával egymás mellett.
Hangtalanul kibújtam a takaró alól ,hogy kávét készítsek és valami ennivalót. Miután megreggeliztünk átbeszéltük még egyszer a tegnap estét, aztán megkért,hogy ugorjak át vele Gergőékhez .
Hangyányi vívódás után belementem. A szívem a torkomban dobogott amikor , becsöngettünk a fiúkhoz.
Dávid nyitott ajtót, kómás tekintettel egy szál boxerben . Gyilkos teste volt. Izmos karok és kockás has.
-Mit keresetek itt?- kérdezte flegmán miközben a hajába túrt
-Én Gergőhöz jöttem , beszélnem kell vele- válaszolta Gréta, aztán befurakodott Dávid mellett az ajtón , én pedig egyedül maradtam vele.
-És te ? –mért végig nem éppen kedvesen
-Csak elkísértem .Bejöhetek azért , vagy kint kell megvárnom ?
-Gyere, ülj le .Kérsz egy kávét ?
-Nem köszönöm , már ittam ma –válaszoltam és helyet foglaltam egy széken a konyhában . Kavarogtak bennem a gondolatok.Bocsánatot akartam kérni , kérdőre akartam vonni Tina miatt , de valahogy egyiket sem éreztem helyén valónak.
- Sajnálom a tegnapot – törte meg a csendet , amivel nagyon meglepett. –Túlreagáltam –folytatta –Nem vagy a barátnőm , semmi közöm hozzá , hogy kivel mit csinálsz
-Ezért csókoltad meg Tinát ? –szaladt ki a számon , de abban a pillanatban meg is bántad
-Ehhez peddig neked nincs közöd- váltott komorra ismét , miközben a kávéjába kortyolt.
- Igazad van –mondtam majd felkeltem a helyemről és szembe álltam vele. Megérintettem a karját és a szemébe néztem.
- Elfelejthetnénk a tegnapot ? Legyünk barátok.
Cinikus mosolyt villantott felém. –Tényleg csak a barátom szeretnél lenni ?
-        Egyenlőre ez tűnik az egyetlen járható útnak –vallottam be őszintén
-        Miért gondolod így?
-        Egy hete sem ismerlek , de már fájdalmat okoztál . Félek, hogy bántanál
-        Értem –zárta le félszegen –Nos akkor barátok –rázta meg a kezem –Akkor holnap előadások után találkozunk
-        Miért is ? –kérdeztem értetlenül

-        -Ha barátok leszünk korrepetálni foglak matekból..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése