2014. július 13., vasárnap

3.fejezet
Egyszer hopp,másszor kopp


Végre eljött a hétvége , amit annak ellenére , hogy dolgoznom kellett alig vártam. Heti háromszor öt óra munka egy helyi kis irodában nem volt túl megerőltető , ráadásul kiváló kiegészítés volt a zsebpénzem mellé. Igaz , hogy a diplomáig még rengeteg időm volt , de már most úgy éreztem , hogy belekóstolok a nagybetűs életbe. Minden reggel nyolcra mentem csinos ruhában , ami szoknyát , inget és egy blézert jelentett.
Délelőtt a szokásos papírmunkával foglalatoskodtam , aztán behívott magához a főnököm és arra kért , hogy mutassak meg az új gyakornoknak pár dolgot. Ez egészen addig bizonyult kellemes feladatnak amíg meg nem láttam , hogy kiről is van szó.
Ádám volt az akivel a tavalyi évben összemelegedtem pár hónapra. Egy buliban ismerkedtünk meg , utána rögtön el is kezdtünk randizgatni és jól is mentek köztünk a dolgok..egy darabig. Neki mindig fontosabb volt a gyakornoki munkája , a tanulás és az edzés , mint én. Persze baromi vonzó amikor egy férfi céltudatos , ha munkamániás az már kevésbé.
-Szia Bianka-köszönt kedvesen , amin egyáltalán nem lepődtem meg, hiszen nem haraggal váltunk el , csak egyszerűen beismertük , hogy nem megy nekünk ez a kapcsolatosdi.
- Meglep , hogy itt találkozunk. Eljöttél a tavalyi helyedről ?
-Igen , tudod minél változatosabb az önéletrajzom annál változatosabb.
Munkamániás.
-Értem , remek . Gyere megmutatok pár dolgot- intettem a kezemmel neki és elindultam.
Miközben elmagyaráztam neki a tudnivalókat udvarolni kezdett.
-        Ebédidő  déltől fél egyig van
-        Csinos vagy –vágott közbe mire elpirultam
-        Köszi- habogtam és megigazítottam a szerelésem
-        Te a Hr osztályon vagy ?
-        Igen , végre gyakorolhatok
-        Szeretsz itt dolgozni ?
-        Nincs vele baj . A munka nem vészes, az emberek kedvesek.
-        Van kedved munka után meginni valamit ?
Letaglózott a kérdése és nem is értettem , hogy tulajdonképpen mit akar tőlem.
- Megváltoztál –mondtam
- Miért is ?
- Már nem sietsz annyira
- Rájöttem , hogy nem jó mindig szaladni mert kihagyhatunk dolgokat vagy embereket akiket nem szabadna-villantott felém egy mosolyt, de én nem tudtam viszonozni. –Szóval elmegyünk ?
- Sajnálom nem lehet , programom van –hazudtam
- Rendben –hagyta annyiban aztán megkereste a főnökét.
Nem tudtam , mit érzek pontosan Ádámmal kapcsolatban. Nem véletlenül szakadt meg köztünk a kapcsolat .Nem kaptam meg tőle azt amit egy pasiban kerestem és ez elszomorított. De mi van ha megváltozott?Kétlem. Amúgy sem akarok pasizni. Főleg nem a régiek közül akarok szemezgetni. –győztem meg magam aztán visszamentem dolgozni.
Este Grétával és Bencével megbeszéltük , hogy elmegyünk az egyetemi pubba és így már nem is volt hazugság amikor azt mondtam Ádámnak , hogy programom van.
Fekete topot viseltem egy barackszínű feltűnő nyaklánccal alulra farmert vettem fekete balerinacipővel. A hajamat csak egyszerűen kiengedtem, kicsit hullámos lett a forró zuhany gőzétől.
Gréti most is jól nézett ki , mint mindig .Bence a portánál csatlakozott hozzánk , aztán elindultunk együtt az éjszakába .
Mikor a kocsmába értünk , le akartam üli egy üres asztalhoz , de Gergő az ismerősünk odakiáltott, hogy az ő asztaluknál van helyünk.
Gréta izgatott lett , és hevesen bólogatott. Mindig is az volt az érzésem , hogy tetszik neki Gergő , viszont neki barátnője volt, így Gréta már büszkeségből sem vallotta volna be .
Az este kellemesen telt már felhajtottunk pár pohárkával ami rendesen a fejembe szállt. Ekkor jelent meg Dávid.
Lepacsizott a fiúkkal aztán helyet foglalt mellettem , mivel ott volt már csak hely.
-Szia Bambi –bökött oldalba , nekem pedig jó kedvem volt, így visszaböktem
- Szia Dávid –kuncogtam és csábosan ránéztem
- Nocsak , még nem láttalak ilyen jókedvűnek.
- Pedig sokszor ilyen vagyok csak ki kell érdemelni
- És ma rászolgáltam ?
- Lehet
- Meghívhatlak valamire ?
-Köszi , nem
- Megint kezded , na gyere –állt fel és húzott magával -Nem fogadok el nemleges választ .
A pultig vezető úton végig fogta a karom és nem is akartam , hogy elengedje . Ebben az alkoholmámoros állapotban ez pillanat maga volt a mennyország.
-Két tequilát kérek ! –mondta a csaposnak ,aztán rám kacsintott. Miután felhajtottuk az italt, megkért rá, hogy menjek ki vele a kerthelységbe dohányozni, ahol rengeteg fiatal volt és kellemes hangzavar. Kerestünk egy szabad padot ahová leültünk. Beletúrt a hajába , majd rágyújtott a cigijére. Szexi volt.
- Na meggondoltad magad ?-fújta ki a füstöt
-Mivel kapcsolatban ?
- Hogy segíthetek e matekból
-Spicces vagyok ezt nem most kéne megbeszélnünk nevetgéltem közben és a vállának dőltem .Ő a hátam mögött kinyújtotta a karját és az ujjait a vállamon pihentette. Jóleső borzongás futott rajtam végig. Felnéztem a szemébe ő is engem figyelt és közelebb húzódott. Csupán centik választottak el egymástól , mikor valaki megpöckölte a vállam. Ádám állt mögöttem .
-Ha tudtam volna , hogy ez a mai programod jöhettünk volna együtt. –törte meg a pillanatot és közben tudomást sem vett Dávidról , aki láthatóan egy kicsit ideges lett
- Figyelj tudod amiről ma beszéltünk , szóval találkozhatnánk valamikor a régi idők emlékére – célozgatott pofátlanul . Ekkor Dávid elnyomta a cigijét és felállt mellőlem.
- Én bemegyek , beszélgessetek csak. –mondta valami fura hanglejtéssel én pedig legszívesebben felképeltem volna Ádámot. De nem futhattam utána, mert ez az egész túl zavaros volt.
- Sajnálom ha valamit megzavartam
- Dehogy sajnálod..
- Tényleg nem ,iszunk valamit ?
-Bocs , de hányingerem van –jelentettem ki aztán beviharoztam.
Visszaültem az asztalunkhoz és megpróbáltam rendbe hozni a dolgokat Dáviddal.
-Ne haragudj az előbbiért –kértem bocsánatot
-Semmi gond, látom visszatért az éned amiről Gréta beszélt.
Ettől a mondatától felment bennem a pumpa .
-Neked mégis mi közöd van ehhez-förmedtem rá
-Igazad van. Semmi közöm hozzád. –pattant fel.-Srácok hazahúztam -,,köszönt” el mindenkitől és már nyoma sem volt .
Az estém nem is alakulhatott volna ennél rosszabbul

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése