2014. július 7., hétfő

Elindítom a történetem Sohamájus címmel , amely egy egyetemista lány , Bambi életéről fogsz szólni. a érdekel olvass tovább.


Sohamájus
1.fejezet
Minden egy bulival kezdődik


Egy borzalmas makroökonómia előadás után ballagtam a kollégium felé elmerülve a gondolataimban , mikor valaki hátulról megkocogtatta a vállam. A szobatársam Gréta volt az szokás szerint szuper csinos ruhát viselt és az arcáról olyan boldogság sugárzott , mintha épp Párizsba készülne.
-         Bambi , már legalább két perce szaladok utánad ! Nem hallattad, hogy a neved kiabálom ? –tudakolta miközben megpróbált lépést tartani velem a tízcentis magassarkújában .

-Sajnálom , de nem .Épp azon töprengtem , hogy ebben a félévben , hány tantárgyból fogok átmenni , mert eddig az összes órám olyan mintha mandarinul hallgatnám őket.
- Szeptember közepe van , nem kéne már most rágörcsölnöd. Lazíts !- bökött oldalba és hatalmas mosolyt villantott rám..- Ma különben is bulizni megyünk
Gréti minden héten legalább háromszor bulizott és mégis szuperül teljesített minden akadályt ami elé gördült. Imádták az egyetemen rengeteg barátja volt, így sosem volt híján a meghívásoknak. Persze én sem panaszkodhattam , de korántsem minősültem olyan központi személyiségemnek , mint a szobatársam. Sosem vágytam rá egyébként sem . Csak egy nagyon szűk kört voltam hajlandó magam köré engedni és az álmosolygás és az udvariaskodás amúgy sem volt az én asztalom.
-Nem hiszem , hogy ma veled tartok. Meg kell írnom egy beadandót és át kéne olvasom pár anyagot , nem akarok annyira elcsúszni mindennel , mint tavaly.
-Úristen , mikor lettél ennyire besavanyodott ? – szegezte nekem a teljesen jogos kérdést  én pedig komolyan elgondolkoztam rajta és végül arra jutottam , hogy tavaly túl sok időt szenteltem a pasiknak és még többet arra , hogy nyalogassam a sebeimet amiket ők okoztak, talán ezeredményezte, hogy elment a kedvem az élettől. Valahogy mindig az történt velem , hogy olyan pasikkal randizgattam akik eleinte nem érdekeltek , aztán ahogy egyre többet találkoztunk fülig beléjük zúgtam , ők pedig ekkor jelentették be , hogy nem éreznek irántam semmit , vagy sok a munkájuk és nincs számomra hely a naptárukban . Szóval a szerelemi életem romokban hevert. Ez rányomta a bélyegét az előző félévemre , ezért döntöttem el a nyáron , hogy szeptembertől csak a tanulmányaimra fogok koncentrálni.
Eszmefuttatásaim közepette vissza is értünk a koliba és mindketten nekiláttunk a dolgunknak. Gréta látszólag kicsit megharagudott rám , de most igazán nem voltam olyan hangulatban , hogy kiengeszteljem .
Elmentem zuhanyozni .Beálltam a forró víz alá és hagytam , hogy végigcsorogjon a fejem búbjától a testemen keresztül a talpamig. Olyan lényegtelennek éreztem magam . Mikor végeztem végigmértem magam a tükörben . Sötétbarna hajam ilyen vizesen a mellem alá ért a színe pontosan megegyezett a szememmel . A nyári barnaságom még mindig látható volt ilyenkor mindig vékonyabbnak láttam magam . Nem nevezném magam soványnak , de egészséges testalkatom volt, pontosan ott domborodtam és ott lapultam le ahol kellett. Sosem volt gondom a külsőmmel szerencsére.
Magam köré csavartam egy törölközőt és visszamentem a szobába. Gréti már tetőtől talpig fel volt öltözve , pedig még csak nyolc óra múlt.
-Nagyon korai vagy ma –állapítottam meg , és magamra kaptam egy hosszú pólót és egy bugyit aztán a hajam kezdtem dörzsölgetni.
- Igen , mert házibuli lesz Gergőéknél , új lakótársuk van akit így szeretnének bemutatni mindenkinek .
-Gólya ?
-Nem , most iratkozott át egy másik egyetemről. Azt mondják nagyon helyes. Lehet, bepasizok ma –kacsinott rám , majd spriccelt párat magára a parfüméből. –Biztos nem gondolod meg magad ?
- Köszi , de inkább pihenek
-Rendben , de ha mégis, tudod hol lakik Gergő . Megyek is. Puszi .köszönt el aztán cipőkopogás kíséretében elballagott.

Este átjött Bence ,az egyik nagyon jó fiúbarátom , hogy kísérjem le cigizni. Ugyan én nem dohányoztam , de mindig szívesem vele tartottam , hiszen ilyenkor kerültek elő a legjobb beszélgetős témák. Sosem hittem a fiú lány barátságokban , a miénk sem úgy indult , hiszen Bence egyszer bevallotta , hogy tetszem neki , de megbeszéltük a dolgokat és azóta minden rendben ment köztünk.Jó volt néha egy pasival megvitatni a dolgokat , mert teljesen új nézőpontokra világított rá.
-         Szóval Gréta bulizni ment ? –fújta ki a füstöt
-         Igen , házibuli van Gergőéknél, valami új srác költözött hozzájuk.
-         Ó igen , vele én is találkoztam . Dávidnak hívják , mérnöknek tanul , jó fej gyerek.
-         Akkor Gréti biztos ráhajt –nevettem , hiszen ismertem a barátnőmet. Imádott pasizni , viszont nem szerette őket megtartani.
-         Valamikor mi is kimozdulhatnánk egy italra . Amióta elkezdődött a szemeszter még sehol sem voltam. . A koliban pedig csak ugyan azokat a csajokat látom, kezd unalmas lenni –mosolygott rám sokatmondóan én pedig viszonoztam . Örültem ,ha lányokról beszélt , mert ilyenkor mindig megnyugodtam , hogy már nem rajtam jár az esze.
-         Jövő héten elmehetünk . De ha nem baj elhívom Grétit is? Ma besavanyodottnak nevezett.
-         És nem vagy az ? –ugratott Bence aztán visszaindultunk a szobánkba .

Úgy döntöttem korán lefekszem . Előkészítettem másnapra a ruháimat , összepakoltam a jegyzeteimet aztán agyba bújtam .
Hajnali egy órakor mobilcsörgésre  ébredtem . A kijelzőn Gréti számát pillantottam meg.
-Igen ? –szóltam bele rekedtes hangon
-…Bambii nagyon be ..be ..berúgtam –kuncogott a telefonba .-Éhhrtem tudnál jönni ?
-Egy óra van Gréta ! Nem tudnál ott aludni ?
-Ni..ni..ncs hely. És holnap zh-t kell írnom .Kééérlek –harsogta túl a zenét
- Rendben érted megyek-mondtam , aztán végszóra le is csapta a telefont.
Gyorsan megfésültem a hajam , magamra kaptam egy fehér pólót egy farmernadrágot balerinacipővel és a krémszínű ballonkabátom , hiszen már eléggé lehűlt az idő.
Szinte végig szaladtam a városon és lihegve csöngettem fel Gergőékhez. Körülbelül tíz percig nyomtam a csengőt , míg végül egy lány akit még sosem láttam ajtót nyitott.
Körbejártam az egész lakást , ami tele volt emberekkel , de egy ismerős arcot sem fedeztem fel . Néhol egymásba gabalyodott emberek smároltak az alkoholszagú félhomályban , de ház többi részében ittas emberek hevertek a padlón vagy merültek álomba a legkülönfélébb pózokban .Benéztem a fürdőbe , de ott sem találtam Grétát és mikor megfordultam , hirtelen hideg érzés futott rajtam végig. Az új fehér pólóm csupa vörösbor lett hála egy srácnak.
-Remek!- horkantam fel és a szemeimmel villámokat szórtam a fiú felé .
 -De zabos itt valaki ! –mondta , ahelyett , hogy bocsánatot kért volna
- Tönkre tetted a pólóm baromarc. Legalább egy ,,sajnálom”-ot elmormolhatnál.
-Először is – emelte fel a mutatóujját és képembe mászott ,annyira , hogy éreztem rajta az alkohol szagát , de egyáltalán nem volt kellemetlen- Te jöttél nekem. Másodszor, nem hiszem  , hogy illik így beszélni a házigazdával.
- Házigazdával –horkantam fel . - Ismerem az itt lakókat és veled még sosem találkoztam-aztán eszembe jutott. - Hacsak..te vagy az új srác
-Dávidnak hívnak , kedves mocskos szájú kisasszony-pukedlizett előttem , én pedig csak egyre jobban fel akartam képelni
-Ha akarod veszek neked egy új pólót , bár be kell valljam nekem így jobban tetszik , mert kiemeli a domborulataidat. –mért végig kajánul közben pedig a zselézett hajába túrt
A pólómra pillantottam ami teljesen a mellemre tapadt ráadásul melltartót nem vettem fel így a mellbimbóim élesen kirajzolódtak. Dühösen húztam magamon össze a kabátom és megkérdeztem tőle látta e Grétát.
- A szobámban van a folyosó végén –kacsintott rám én pedig se szó se beszéd elindultam megkeresni , de ő három lépés múlva utánam kiabált.
-Hé mocskosszáj , nem is mondtad, hogy hívnak !

- Ez nem véletlen –néztem vissza rá egy gúnyos mosollyal az arcomon , aztán ismét elkaptam a fejem. - Mekkora bunkó-nyugtáztam magamban , bár Grétának kétségtelenül igaza volt a jóképűségét illetően.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése