2014. január 9., csütörtök

Piszkosul nehéz egy olyan embernek nem hátat fordítani aki nem tudja kifejezni a szeretetét. Annak aki tönkretette a gyerekkorodat és majdnem gallyra vágta az életedet , mert gyenge volt és nem tudott szeretni . Sok bátorság kell ahhoz , hogy megnyíljunk másoknak és törődjünk velük , hogy ne legyünk magunknak valók és ne  mutassuk magunkat érzéketlennek főleg, ha attól aki felnevelt minket pont az ellenkezőjét láttuk .
De lehet, hogy  ez kellett ahhoz , hogy megtanuljam a leckét. Eme út végigjárása tett azzá a személlyé aki ma vagyok és nem akarnék más lenni . Így tanultam meg, hogy szeretni , törődni és megosztani nagyon fontos és elengedhetetlen a boldog élethez . Márpedig én boldog vagyok ,nem számít min mentem keresztül. Nem is szabad a régi sebeket nyalogatni , tenni kell rá egy kis kötszert és menni tovább. Aztán megbocsájtani , mert ha nem tenném csak prédikálnék.
El kell felejteni a sérelmeket bármilyen súlyosak is voltak .
És talán megérteni az okozójuk indokait.A sorok mögé látni . Aztán segíteni neki .Mert akkor jössz rá , hogy csak  elveszett és fél. Retteg  , hogy egyedül marad szeretetlenül .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése