2014. június 8., vasárnap

 Hogy lehet , hogy mindig csak arra tudok gondolni ami éppen nem az enyém ? A szerelem körül forog folyamatosan az életem annak ellenére, hogy csak nagyon rövid ideig tapasztalhattam ezidáig. Néha elgondolkodom , hogy vajon mások is így vannak ezzel ? Mert nekem tényleg semmi más nem kellene a boldogsághoz csak ez. Na jó hazudok . De én a szerelemet is egy alapszükségletnek gondolom , bár a Maslow piramis a harmadik rublikában helyezkedik el én legszívesebben a legelsőbe írnám . Tudjátok : alvás, evés, ivás ,szex, szerelem ..jól hangzik. Ebből már építkezhet az ember.Sosem éreztem magam szabadabbnak és biztosabbnak ,mint mikor fülig bele voltam zúgva egy pasiba. Olyankor valahogy lenyugszom , eltűnnek a kételyek ,magabiztosabb leszek és koncentrálhatok arra amiben igazán jó vagyok. Tudom , hogy nem kéne befolyásoljon az, hogy jelenleg nincs férfi az életemben , mert erős független nő vagyok blablabla. De lássuk be ez a kamu duma, amit mi szingli csajok nyomunk a foglalt barátnőinknek , sőt a legrosszabb , hogy magunknak is. Persze, nem baj ,ha jól érzed magad egyedül , én például rendkívül élvezem a saját társaságom akár hosszabb távon is , de most már úgy érzem jöhetne valaki aki levesz a lábamról.Akkor minden a helyére kerülne, és végre igazán boldog lennék.

2 megjegyzés: