2014. június 19., csütörtök

Belevágjak ?

Egyre többet agyaltam rajta az utóbbi időben , hogy lehet ismét el kéne kezdenem történeteket írni . Régen a twilight fanficeket imádtam alkotni és nagy népszerűségnek örvendtek , de mára már kinőttem a rajongói hévből így saját karakterekben gondolkodom. Míg meghozom a döntést, hogy elkezdem e , itt van egy kis ízelítő az egyik irományomból



-Miért mentettél meg ? –kérdeztem értetlenül s a térdeim még mindig remegtek .
- Ne kérdezz, csak fuss . Próbálta megőrizni a hideg vérét , de a szemében tükröződött a feldúltsága .
- Válaszokat akarok –követeltem tőle , a torkom elszorult s a szememben már könnyek gyűltek .
- Én meg azt akarom, hogy ne akadékoskodj !-horkant fel .Nincsenek számodra válaszaim ,Lana,. Tudom , hogy próbálod meggyőzni magad , de tévedsz , én nem vagyok jófiú.-vetette oda
- Nem érdekel , ha rossz vagy –jelentettem ki és farkasszemet néztem vele  .- Csak egyet akarok tudni-nyeltem egyet. – Szerettél valaha ?
Az erdő csöndje közénk telepedett , csak állt velem szemben szótlanul , s kék szemei szinte világítottak a holdfényben . Levette a fekete csuklyát a fejéről , s beletúrt kócos szőkésbarna hajába . Az arca megviselt volt . Közelebb lépett , alig választott el minket egy centiméter. Szaporán vettem a levegőt , akár csak ő .
- Válaszolj ! – szólítottam fel ismét
- Hát jó , te akartad – szólt bosszúsan és még közelebb tolakodott . – Utáltalak ,Lana. Téged és a barátnőidet . Ahogyan ártatlan emberek életét tettétek tönkre kacagva . Azt hittétek bármihez jogotok van ! Bosszút akartam állni a saját szenvedéseimért . El akartalak pusztítani , meg akartalak alázni,  ,  úgy , hogy azt érezd meg akarsz halni . –szikráztak a szemei.Megijesztett.

Nem tudtam tovább erős maradni , a könnyeim útnak eredtek . Szavai húztak a mélység felé , de ő még nem végzett a mondandójával


- Aztán egyre többet voltam veled ,és a sajátos kis bosszúmat egyéni módon magam ellen fordítottam –vallotta be Toby . – Beléd szerettem .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése